karinberglund

Alla inlägg under maj 2013

Av Karin Berglund - 17 maj 2013 22:28

Sitter i soffan och tittar på det sista av let's dance, sedan blir det natta! Vet inte riktigt vad som händer imorgon men det blir nog endra att åka och titta på folkrace eller åka på bilbingo med mamma och mormor :)<3

Godnatt så hörs vi imorgon! :)<3

Av Karin Berglund - 16 maj 2013 21:51

Fixat en ny header lite snabbt.

den blev inte så bra men det är iaf nånting, kommer fixa en ny bara jag har mer tid.


Godnatt!     

Av Karin Berglund - 16 maj 2013 21:18

Varit i skolan idag sedan åkte jag hem till Noras hästar (min kompis hästar) bytte om till ridkläder och hämtade en häst :) nu ska ni få höra en historia typ ;)


Jag har inte ridit på typ 4-5 år.

Vi ryktade hästen sedan så skulle vi gå dit vi skulle rida. jag red först men sedan fick vi gå tillbaka för att vi måsta göra en sak. Iaf sedan så red/ gick vi iväg, men den här gången red Nora. När vi kom till en liten åker så red Nora lite först sedan så var det min tur. Först skritt, sedan trav och det gick väl bra men hittade inte riktgigt hur man skulle sitta så jag skrek typ bara (nerå;) ) sedan blev det galopp! o herregud! min första galopp! trodde jag skulle glida ner på ena sidan men det gick bra!    men jag var lite för feg, blev typ skiträdd så fort det var en liten nervörsbacke..! men kände mig tryggare sedan :)

det är mycket mer jag kan berätta!    bara tok hela tiden!     


Ska fixa en liten header på bloggen sen ska jag plugga till provet/förhöret som är imorgon     

Av Karin Berglund - 15 maj 2013 15:13

Lite dålig update, vet...

Kom hem för typ en halvtimme sedan :)
I sjuan kommer det komma 8 stycken som ska gå med oss upp till nian :) så dom kom idag och hälsade på :) vi lekte lekar och sista lektionen spelade vi brännboll, 6A vann med två poäng, men egentligen med 20 poäng om inte en i 6A hade typ brytit mot reglerna (lite svårt att förklara) men det var ju klart 6A vann! För vi e ju bara för bäst!! ;)

Imorgon är det 2 prov och på fredag är det ett prov, men imorgon ska vi ha SO-prov och NO-prov och på fredag ska vi ha Engelska-prov.

Nästa vecka på onsdag ska vi ha bal, från klockan 19.00-21.00-22.00 får se när jag kommer i säng, eftersom vi har skola dagen efter.. Fröknar är lite speciella ibland!

6 juni ska jag till nån och träna, för jag går konstigt med mina fötter.

Sedan den 10 juni ska vi kanske ha klassfest, men det är inte klart än med datumet för fröken skulle kolla upp det idag.

I helgen ska jag på folkrace i Ljusdal :) roligt roligt;) ska försöka få med Viktor med (han är sur för han inte fick åka till Stockholm till sin tjej :p han vet inte ens vem hon är:p )

Ska åka iväg med mamma en sväng och hämta hunden och åka in på apoteket :)<3

Av Karin Berglund - 13 maj 2013 07:38

Måndag och trött.. Kan det inte bli sommarlov!!

Skola idag då och sedan vara med kompisar eller åka/gå hem och göra läxa :)

I helgen ska jag nog på folkrace i Ljusdal :) måste bara hitta någon som jag kan gå med för Viktor skulle åka till Stockholm och träffa sin tjej..

Nu ska jag göra mig iordning och åka till skolan :)<3

Av Karin Berglund - 12 maj 2013 18:37

Haft jättebra dagar i Stockholm! med underbara människor, sol alla dagar och hunnit med många saker, åkt båt, shoppat, varit på Nyckel viken, hängt med underbara människor, köpt husbil m.m <3 måste bara göras om! <3

Kommer mer bilder snart<3

Av Karin Berglund - 12 maj 2013 11:06

Sitter i husbilen nu på väg hem och äter godis :)

Hemma om några timmar, ska stanna och köpa kaffe! :D

Kommer bilder sedan ikväll :)<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards