karinberglund

Alla inlägg under juni 2013

Av Karin Berglund - 29 juni 2013 17:54

Ska äta grillat snart, gott gott!! <3

Varit i Bollnäs idag och shoppat lite med mamsen<3 köpte två svarta solstolar, bikini, små grejor, fika mm myyys!<3 vi skulle också köpa en iPad för det var rea på en sån nu, men då så var dom slut... Men bara dom får hem mer så ska vi nog kanske köpa en eller två :)<3

Imorgon blir det nog att sola först om det är sol sen åker vi till Färila på kalas, sen hem och packa :D <3

Jag har ingen dator som jag kan skriva ifrån men så fort jag lånar mammas eller Magnus nya så ska jag slänga in ett inlägg (lovar!) <3

Nu ska jag hjälpa till med maten så vi hörs sen puss!!<3

Av Karin Berglund - 26 juni 2013 13:37

Som rubriken, jag lever har bara inte haft en dator riktigt att logga in här påoch skriva lite.. 


Iaf så är det sommarloooov!!!! i kyrkan gick det bra, skönt när man inte behöva gå fram och sjunga.


Midsommar firade vi på Furudals camping med mamma och Magnus vänner, vi skulle egentligen åka till Gotland och fira men det vart för dyrt med färja och allt så då åker vi säkert utomlands eller nå till hösten     


Tråkigt väder ute idag, men det måste vara ibland åh!    blir en filmdag med lite gott gott istället för att sola   


Imorgon kommer min bikini från Gina tricot, fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske måla om det är fint väder, lördag åker vi till söderhamn eller sundsvall (kommer inte ihåg) för att titta på nå bilar, kommerinte ihåg riktigt vad det var också blir det lite shopping!     söndag blir det att packa till måndag dåjag och Viktor skulle vara med kompisar. Ni kan få veta mer om det sen.


nästa vecka är fullspäckad med saker, först ska jag och Viktor vara med några kompisar och sova borta i typ två nätter, på torsdag ska jag till sjukgymnast i Ljusdal, fredag ska jag vara med en annan kompis typ hela helgen      roligt att få komma bort lite ibland från föräldrar och syskon! 


Nu ska jag sätta igång en film, vi hörs! pöss!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards