karinberglund

Alla inlägg under juli 2013

Av Karin Berglund - 24 juli 2013 10:58

Dålig update men det är sommarlov och datan har "paus" ;)


Sitter på altanen nu, jag och Inya är ensam hemma :))) har lite tråkigt, så jag startade datan och tänkte att jag lägger upp ett inlägg när jag endå inte har något att göra ;)) guud vad roligt att det är soooool och inte regn som det var förra sommaren... :))) känner värmen från solen, fåglarna som kvittrar, blommor som doftar hur gott som helst! :D sooooommmmaaarr!!!! :D   


Kan berättta lite vad jag har hunnit med hittills på sommarlovet :)))

Åkt till Sveg och träffat kompisar, roligt som fan! sov där i två nätter hos Viktors tjej och träffade en annan kompis som också sov hos Viktors tjej men bara sista natten :)) vi hadedet jätteroligt!!! :D åkte epa, bada, pratade skit, köpte glass, meka epa och mycket mer!! :D


Sen så har jag varit i Furudal och campat, åker dit igen imorgon kväll eller på fredag morgon :) där var det också roligt men det hade gärnat fått vara lite roligare! ;))


Igår var jag, mamma och Tilde till Los för att överraska Magnus, (som jobbade på ambulansen i Los då) han blev glad iaf! :D sen åkte vi till en ny Grill typ, man kan äta där iaf, vi satte oss ner och då fick dom en körning till Ljusdal för passning... :/ så då satt vi kvar och åt upp och åkte och handla och sen till Lottaboden :) dit måste ni åka dom var jättetrevliga och hade jättefina saker! :))


Jag har gjort mer men orkar inte skriva allt, utan ni får veta det sen när skolan har börjat och det är lugnare :)

Men jag kan berätta vad jag ska göra innan skolan börjar! ;))


Först ska jag till Furudal imorgon eller på fredag, är där till på söndag bara :)

2: den 1 augusti åker vi nog till Rättvik för att kolla på bilar (kommer inte ihåg vad det heter) blir där till den 2 augusti

3: vecka 32 så kanske en kompis från Sveg kommer hoppas det iaf!! :D

4: den 15 augusti kanske vi åker till Stockholm, på Grönan, shoppa åka båt mm, är där till 19 augusti dåvi åker till Furuvik och firar Tilde som fyller år :)) myyys! :D


Men jag kommer vara med några kompisar emellan åt och försöka få upp min moppe till Föne för nu vill jag köra! ;)) sen ska jag vara på Föne och typ åka på två hjul och ha lite roligt, köra bil mm :D


Sen börjar skolan.... :(


Nu ska jag väcka Inya (sjusovarn! ;)) ) och väcka upp henne och ta med mig kameran ut och knäppa lite kort :D ha en bra dag i soooooollleeeen!!!! :D     pösspöss! ;)))






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards